FAQ

Πως μπορώ να κατεβάσω τη δοκιμαστική έκδοση 30 ημερών;

Θα πρέπει να κάνετε μια εγγραφή στην ιστοσελίδα μας από εδώ, ή να πατήσετε ‘Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ’ που βρίσκετε στο μενού της ιστοσελίδας. Μετά από την εγγραφή σας, και αφού συνδεθείτε με τα στοιχεία σας, μπορείτε να πάτε στο ηλεκτρονικό κατάστημα της ιστοσελίδας από εδώ, ή να πατήσετε BUY DIET PLAN από το μενού. Μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα μπορείτε να επιλέξετε μια από τις δύο εκδόσεις των Windows 32 ή 64 bit και να την κατεβάσετε εντελώς δωρεάν για 30 ημέρες.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Μπορείτε να επικοινώνησε μαζί μας καθημερινά με 3 διαφορετικούς τρόπους:

  • Συμπληρώνοντας τα στοιχεία και το αίτημα σας στη φόρμα επικοινωνίας που βρίσκετε εδώ.
  • Καλώντας μας στο τηλέφωνο 6947203041 από Δευτέρα έως Παρασκευή 9πμ – 9μμ και Σάββατο 9πμ – 8μμ.
  • Συμπληρώνοντας την ερώτησή σας στο ειδικά διαμορφωμένο περιβάλλον διαχείρισης ερωτήσεων που βρίσκετε εδώ.

Έχω διάφορες απορίες για τη χρήση του λογισμικού που αγόρασα. Τι πρέπει να κάνω;

Μετά την αγορά του λογισμικού έχετε 1 χρόνο δωρεάν υποστήριξη. Μπορείτε να μας ενημερώσετε τηλεφωνικώς, ή να μας στείλετε email στο support@diet-plan.gr και θα λάβετε απάντηση στα ερωτήματά σας.

Τι γνώσεις χειρισμού υπολογιστή χρειάζομαι για να χρησιμοποιώ το λογισμικό Diet Plan;

Για τη χρήση του προγράμματος χρειάζονται γενικές γνώσεις χειρισμού windows, αντιγραφή και επικόλληση κειμένου, Αλλαγή μεγέθους παραθύρων, γενικές γνώσεις εγκατάστασης προγραμμάτων.

Όταν εκτελώ την εφαρμογή μου ζητά όνομα χρήση και κωδικό πρόσβασης. Τι πρέπει να κάνω;

LoginΤη πρώτη φορά που θα ανοίξετε την εφαρμογή θα πρέπει να πληκτρολογήσετε τη λέξη admin στα πεδία «Όνομα Χρήστη» και Κωδικός πρόσβασης. Μπορείτε να αλλάξετε το όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης όποτε θέλετε εσείς μέσα από την εφαρμογή.

Πως εγκαθιστώ αναβάθμιση λογισμικού;

Η εγκατάσταση των Νέων Εκδόσεων γίνεται αυτόματα με την χρήση του ειδικού λογισμικού αναβάθμισης που βρίσκετε ενσωματωμένο στην εφαρμογή. Το λογισμικό εντοπίζει και εγκαθιστά τις διαθέσιμες αναβαθμίσεις αυτόματα εφόσον αποδεχτείτε την αναβάθμιση. Συνιστάτε η δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας της βάσης δεδομένων σας πριν από κάθε αναβάθμιση, αλλά και σε τακτά χρονικά διαστήματα, για να αποφευχθούν τυχών απώλειες των αποθηκευμένων δεδομένων σας.

Πως δημιουργώ αντίγραφα ασφαλείας της βάσης δεδομένων που χρησιμοποιώ;

Η δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας της βάσης δεδομένων είναι η σημαντικότερη λειτουργία συντήρησης της εφαρμογή σας.

Μπορείτε να δημιουργήσετε αντίγραφα ασφαλείας οποιαδήποτε στιγμή και σε οποιαδήποτε τοποθεσία επιθυμείτε. Συνιστούμε να δημιουργείτε αντίγραφα ασφαλείας το λιγότερο μία φορά την εβδομάδα. Από το μενού της κεντρικής οθόνης «Αρχική» επιλέξτε «Αντίγραφα ασφαλείας». Από το παράθυρο Backup που θα εμφανιστεί τσεκάρετε την επιλογή «Βάσεις δεδομένων» και επιλέξτε φάκελο προορισμού. Πατήστε «Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας».

Συνιστάται να κρατάτε αντίγραφα ασφαλείας σε άλλο δίσκο από αυτόν που λειτουργεί το λογισμικό π.χ. σε εξωτερικό σκληρό δίσκο ή σε USB Flash Disk ή  να τα γράφετε σε CD-R, DVD-R, κτλ.

η επαναφορά αντιγράφου ασφαλείας πρέπει να γίνεται με ιδιαίτερη προσοχή γιατί αντικαθιστά τα δεδομένα που είναι καταχωρημένα στην βάση δεδομένων. Συνιστάται να γίνεται μόνο σε περίπτωση που έχει αλλοιωθεί η τρέχουσα βάση δεδομένων.